وبلاگ

خرید صندلی سرشور آرایشگاهی

سرشور آرایشگاهی صنعت نواز

مشاهده قیمت و خرید انواع سرشور آرایشگاه

صندلی سرشور آرایشگاهی یکی از پرکاربرد ترین صندلی ها در آرایشگاه می باشد. این صندلی کاربرد هایی زیادی در آرایشگاه ها دارد. و نه تنها در آرایشگاه های زنانه بلکه در آرایشگاه های مردانه نیز استفاده می شود. در قسمت بالای این صندلی ها دارای یک سینک یا کاسه و شیر آب وجود دارد که با استفاده از آن می توان موهای مشتری را شستشو داد. جهت مشاهده سرشور سیار آرایشگاهی کلیک کنید.

سرشور آرایشگاهی

در نتیجه وجود یک صندلی سرشور آرایشگاهی در سالن های آرایشی الزامی است. صندلی های سرشور در مدل های متنوعی تولید و روانه ی بازار می شوند. یکی از بهترین فروشگاه ها برای مشاهده قیمت و خرید انواع سرشور آرایشگاه صنعت نواز است.

این مجموعه سالیان سال است که در زمینه ی تولید صندلی های آرایشگاهی با کیفیت فعالیت می نماید. شما عزیزان می توانید به دو صورت حضوری و یا اینترنتی خرید صندلی سرشور آرایشگاهی را انجام دهید.

مشاهده قیمت و خرید انواع صندلی سرشور مبله آرایشگاهی

از آنجایی که می دانید بسیاری از خدماتی آرایشگاهی مربوط صورت و مو می باشد. در روند انجام خدمات آرایشگران ممکن است نیاز به شستشوی سر و صورت مشتری داشته باشند؛ در این صورت استفاده از صندلی سرشور آرایشگاهی بهترین گزینه است.

 

شستشوی مو ها در سینک ها و یا روشویی های معمولی کار بسیار دشواری است و نیازمند زحمات زیادی است که هم مشتری و هم آرایشگر اذیت خواهند شد. در صورتی که استفاده از صندلی های سرشور آرایشگاهی کار را بسیار راحت نموده است.برای مشاهده قیمت و خرید انواع صندلی سرشور مبله آرایشگاهی با ما همراه باشید .

این صندلی ها به گونه هستند که یک سینک در بالای آن قرار دارد و یک یا چند شیر آب نیز بر روی سینک نصب شده است. با این وجود می توان به راحتی و در حالتی که مشتری نشسته است موهای او را به راحتی شستشو داد.

همچنین این صندلی ها به گونه ای هستند که تنها موی مشتری خیس خواهد شد و صورت و گردن او خیس نخواهد شد. در نتیجه باعث راحتی هرچه بیشتر مشتری و آرایشگر خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است با استفاده از صندلی سرشور آرایشگاهی میتوان در صورت نیاز صورت مشتری را نیز شستشو داد. به همین علت وجود یک صندلی سرشور آرایشگاهی با کیفیت در سالن های آرایشی الزامی است.

صندلی های سرشور آرایشگاهی چه ویژگی هایی دارند؟

صندلی های سرشور آرایشگاهی چه ویژگی هایی دارند؟

اگرچه استفاده از صندلی های سرشور کار آرایشگران را راحت نموده است اما مهمترین هدف در جهت استفاده از صندلی های سرشور راحتی و آسایش مشتری است. این صندلی ها موجب قرارگیری هرچه بهتر سر و بدن مشتری و در نتیجه پشتیبانی از سلامتی و آسایش او می شود. به همین علت در خرید صندلی سرشور آرایشگاهی می بایست دقت لازم را به عمل آورید.

 

از ویژگی های یک صندلی سرشور استاندارد و با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارتفاع صندلی یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید این صندلی است. ارتفاع باید به گونه تنظیم شود که مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی بتواند پاهایش را روی زمین بگذارد. و از آنجایی که همه ی مشتریان قد یکسانی ندارد؛ بهترین گزینه صندلی هایی هستند که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند.
  2. پشتی صندلی سرشور آرایشگاهی نیز یکی از مسائل مهم است. یک پشتی مناسب و استاندارد می بایست به گونه ای باشد که به ستون فقرات مشتری آسیبی وارد نکند. و مشتری حین استفاده از صندلی احساس راحتی نماید. بهترین گزینه پشتی های قابل تنظیم هستند که مشتری می تواند حالت قرارگیری مناسب را انتخاب نماید.
  3. عرض، عمق و شیب صندلی سرشور آرایشگاهی نیز اهمیت بالایی دارد. عرض و عمق صندلی می بایست به گونه ای باشد که در حالت نشسته و خوابیده فشاری به زانوی مشتری وارد نشود. همچنین شیب صندلی نیز می بایست استاندارد باشد تا کمر و لگن مشتری آسیبی نبینند.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد موارد دیگری همچون: کیفیت پایه ی صندلی سرشور و کیفیت مواد به کار رفته نیز اهمیت بسیار بالایی دارند. تمامی این موارد در تولیدات مجموعه ی صنعت نواز دیده می شود.

در صورتی که به دنبال خرید یک صندلی سرشور با کیفیت و بی نقص هستید؛ کافیست در این قسمت کلیک کنید. فروشگاه صنعت نواز بهترین گزینه برای خرید انواع صندلی های آرایشگاهی است. زیرا این مجموعه در ساخت صندلی های خود از مواد درجه یک استفاده می نماید و به روز ترین استاندارد های جهان را نیز رعایت می نماید.

انواع سرشور های آرایشگاهی

انواع سرشور های آرایشگاهی

صندلی های سرشور آرایشگاهی دارای مدل های متنوعی هستند که هر یک از آرایشگاه ها بنا به نیازی که دارند می توانند از بین مدل های موجود در صنعت نواز انتخاب نمایند. به طور کلی سرشور های آرایشگاهی شامل مواردی به شرح زیر هستند:

  • سرشور نشسته: رایج ترین مدل های سرشور در آرایشگاه ها سرشورهای نشسته هستند. سرشورهای نشسته راحت ترین و مناسب ترین نوع سرشور هستند که راحتی را برای مشتری به ارمغان می آورد.

 

  • سرشورهای نشسته خود دارای دو نوع هستند:

صندلی سرشور کاسه متحرک:

بهترین و در حین حال گران ترین مدل صندلی سرشور آرایشگاهی نوع کاسه متحرک است. صندلی هایی که کاسه متحرک هستند قابلیت تنظیم ارتفاع سینک را دارند. در نتیجه میتوان ارتفاع مناسب برای قرارگیری سر هرکدام از مشتری ها را تنظیم نمود. استفاده از صندلی سرشور کاسه متحرک باعث راحتی مشتری و آرایشگر خواهد شد. برای خرید صندلی سرشور کاسه متحرک در این قسمت کلیک نمایید.

 

صندلی سرشور کاسه ثابت:

این مدل از صندلی های سرشور بر عکس مدل قبلی قابلیت تنظیم ارتفاع سینک را ندارند. و در مقابل قیمت پایین تری نیز دارند.

 

سرشور ایستاده:

سرشور ایستاده

یکی دیگر از مدل های سرشور، مدل های ایستاده است. این مدل از سرشور ها محلی تحت عنوان نشستن برای مشتری ندارد. و تنها یک سینک سرشور آرایشگاهی است که دارای پایه می باشد. بدیهی است راحتی این مدل از سرشور در مقابل مدل نشسته پایین تر است. اما قیمت پایین ترین نسبت به مدلهای قبلی دارد. خرید سرشور ایستاده آرایشگاهی به آن دسته افرادی که تمایلی به پرداخت هزینه بالایی ندارند پیشنهاد می شود. همچنین لازم به ذکر است مدلهای ایستاده سرشور مکان کمتری را اشغال می نماید و برای سالن های کوچک مناسب است. برای خرید سرشور ایستاده در این قسمت کلیک نمایید.

 

فروشگاه صنعت نواز مدل های زیادی از انواع سرشور های آرایشگاهی را با بالاترین کیفیت تولید می نماید. شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه ی مدنظرتان هرکدام از مدل های صندلی سرشور آرایشگاهی را از فروشگاه صنعت نواز خریداری نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر با صنعت نواز تماس بگیرید.

راهنمای خرید بهترین صندلی سرشور آرایشگاهی

آرایشگاه ها یکی از سالن هایی هستند که نه تنها آقایان بلکه خانم ها نیز برای پیرایش و زیبایی خود به آن مراجعه می‌کنند. یکی از انواع صندلی هایی که در سالن های بزرگ آرایشگاه به چشم می‌ خورد، صندلی سرشور آرایشگاهی است؛ وجود این نوع از صندلی ها در هر آرایشگاهی الزامی‌می‌باشد.

صندلی سرشور آرایشگاهی یکی از صندلی های مخصوص با ساختاری منحصر به فرد است که این امکان را به آرايشگر می‌دهد تا در حین کار به راحتی بتواند موهای مشتری را بشوید‌. از آن جایی که انسان همیشه به فکر راحتی خود می‌باشد هر سال انواع مختلفی از صندلی سرشور آرایشگاهی با تنوع بی نظیر و قابلیت های منحصر به فردی وارد بازار می‌‌شوند که وجود تنوع سرشور آرایشگاهی  به جهت قابلیت های جدید در ساختار سرشور ها می‌باشد.

با به وجود آمدن تنوع بالا در بین انواع صندلی سرشور آرایشگاهی، خرید این صندلی با دشواری‌ های زیادی همراه  است. اگر قصد خرید سرشور آرایشگاهی را دارید یا می‌خواهید تنوعی به سالن زیبایی خود بدهید بهتر است در خرید صندلی سرشور آرایشگاهی دقت زیادی به خرج دهید. در مقالهٔ راهنمای خرید سرشور آرایشگاهی سعی می‌شود نکات مهمی‌را که در خرید این نوع صندلی اهمیت دارند را در اختیار شما قرار دهیم تا خرید مطمئن را تجربه کنید.

 نکاتی که باید قبل و حین خرید سرشور در نظر داشته باشید:

 

 

 نکاتی که باید قبل و حین خرید سرشور در نظر داشته باشید

  •     بودجه برای خرید:  بودجه شما برای خرید این محصول اهمیت زیادی دارد. بودجه می‌تواند انتخاب های شما را در بین تنوع بالای صندلی سرشور آرایشگاهی محدود کند‌. سرشور ایستاده از نظر قیمت ارزان تر از دیگر مدل ها می‌باشد اما این نوع از صندلی برای پیرایش مردانه توصیه می‌شود.
  •     فضای قرار گرفتن سرشور: سرشور ها نیاز با فضایی دارند که بتوانید آن را به راحتی در کنار صندلی ها سالن قرار دهید تا در حین کار نیاز نباشد مشتری برای شست و شو از سر جای خود تکان بخورد یا احساس راحتی نکند. لازم است بدانید سرشور ها باید به آب گرم و فاضلاب نیز نزدیک باشند.
  •     کیفیت سرشور: سرشور ها جز وسایلی هستند که در آرایشگاه ها از آن ها استفاده فراوانی می‌شود؛ بدین جهت نیاز است از نظر کیفیت سرشور را مورد بررسی قرار دهید و با کیفیت ترین نوع سرشور را تهیه کنید.
  •     ابعاد و اندازه: یکی از مهم ترین نکات در خرید صندلی سرشور آرایشگاهی، ابعاد و اندازه آن است. سعی کنید سرشور را بر اساس فضایی که قرار است در آن قرار بگیرد تهیه کنید.

قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی

در روز های سختی که وضعیت اقتصادی بسیاری از افراد در نا به سامانی به سر می‌برد یکی از سوالاتی که فکر و ذهن هر خریداری را به خود مشغول می‌کند، بحث قیمت می‌باشد. دانستن قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی به شما کمک می‌کند تا بر اساس بودجه ای که دارید بتوانید به راحتی انواع سرشور ها را از یکدیگر تفکیک کرده و مناسب ترین را تهیه کنید.

امروزه سرشور آرایشگاهی در سه نمونهٔ ایستاده، نشسته و خوابیده تولید می‌شود. هر یک از انواع سرشور ها دارای مدل های متنوع و خاصی هستند؛ لذا قیمت سرشور ها در دسته بندی های متنوع با یکدیگر متفاوت است اما توجه داشته باشید سرشور های خوابیده و نشسته ویژگی های برتری نسبت به سرشور ایستاده دارند به همین جهت قیمت بالاتری نیز دارند.

عوامل موثر بر قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی

 

عوامل موثر بر قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی

در رابطه با قیمت باید بدانید عوامل مهمی‌در راستای قیمت‌ گذاری این محصول موثر هستند. از جمله فاکتور های اصلی می‌توان به مواردی چون: کیفیت، سود فروشنده، کیفیت مواد اولیه، ابعاد و اندازه،  نرخ ارز، حقوق کارگران و… اشاره داشت.

  • کیفیت صندلی سرشور آرایشگاهی: در قیمت گذاری محصولات کیفیت جزء ارکان مهمی‌است که در جهان اهمیت زیادی دارد. تولید کنندگان پس از تولید  سرشور بر اساس کیفیت آن یک قیمت واحد برای محصول خود در نظر می‌گیرند. در نظر داشته باشید هر چه کیفیت سرشور بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • سود فروشنده: در این روزها که هر کس به فکر خود می‌باشد، سود فروشنده در قیمت گذاری سرشور بیش از گذشته به چشم می‌خورد. در تعیین سود، فروشندگان به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند؛ دسته اول افرادی هستند که بیش از دیگران بر روی قیمت اصلی سرشور سود می‌کشند و دسته دوم افرادی هستند که سود کمتری را برای خود در نظر می‌گیرند. در اینجا است که تفاوت قیمت بین مراکز فروش سرشور به وجود می‌آید.
  • نرخ ارز: یکی از عوامل خارجی که بر روی قیمت تمامی‌محصولات از جمله صندلی سرشور آرایشگاهی موثر است، نرخ ارز می‌باشد. زمانی که نرخ ارز با افزایش رو به رو شود قیمت محصول افزایش پیدا می‌ کند و در زمان هایی که نرخ ارز کاهش داشته باشد قیمت نیز رو به پایین گام می‌نهد.

خرید و فروش صندلی سرشور آرایشگاهی از مراکز معتبر

آیا به تازگی به دنبال خرید صندلی سرشور آرایشگاهی برای سالن خود هستید؟ آیا می‌خواهید دکوراسیون داخلی سالن خود را به کل تغییر دهید؟ در هر صورت باید توجه داشته باشید خرید صندلی سرشور آرایشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که لازم است سرشور ها کیفیت بالایی داشته باشند تا دوام و استحکام خود را حفظ کرده و در طولانی مدت بتوانند برای شما مفید عمل کنند. به همین جهت پیشنهاد می‌شود از طریق مراکز معتبری که در این حوزه فعالیت می‌ کنند این محصول را تهیه کنید.

در حال حاضر تنوع زیادی بین مراکز خرید و فروش صندلی سرشور آرایشگاهی وجود دارد. همین مورد می‌تواند برای اکثر افرادی که به دنبال تهیه سرشور آرایشگاهی هستند سردرگمی‌ایجاد کند. قطعاً افرادی که به دنبال یک محصول کارآمد و با کیفیت هستند نیاز دارند مراکز معتبر در این حوزه را بشناسند.

صنعت نواز یکی از مراکزی است که هم اکنون در کشور ما در زمینه تولید، فروش و عرضه انواع صندلی سرشور آرایشگاهی فعالیت می‌کند و سابقه ای درخشانی در این حوزه دار‌د. برای تهیه و سفارش یکی از انواع صندلی سرشور کافی است به سایت صنعت نواز مراجعه کنید.

0/5 (0 نظر)

3 نظر در “خرید صندلی سرشور آرایشگاهی

  1. شيما پيشداد گفت:

    سفارش به دستم رسید ممنون از کیفیت عالیتون دقیقا مطابق با عکس بود سپاس

  2. ابراهیمی گفت:

    سلام از بین سرشور کاسه ثابت و کاسه متحرک کدومش برای من بهتره؟؟؟ من تقریبا چند وقتی هستش که کارم رو شروع کردم.

    1. صنعت نواز گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا به شماره 09194645835 تلگرام یا روبیکا پیغام بزارید همکاران به شما برای خرید سرشور مناسب مشاوره میدند
      درخدمت شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *