وبلاگ

انواع صندلی آرایشگاه ارزان قیمت

انواع صندلی آرایشگاه

انواع صندلی آرایشگاهی

انواع صندلی آرایشگاه در سالن ها قرار می‌گیرند تا تمام خدمات تخصصی به بهترین شیوه ممکن برای مشتریان انجام گیرد. هر کدام از صندلی ها طبق نوع خدمات ارائه شده طراحی و تولید شده اند. سالن های آرایشگاهی خدمات مختلفی به مردم ارائه می‌نمایند. از این رو برای هر کدام از خدمات نیاز به یک نوع صندلی خاص وجود دارد. جهت مشاهده صندلی آرایشگاهی کلیک کنید.

انواع صندلی آرایشگاه

انواع صندلی آرایشگاهی طبق نوع کارکرد، مدل، طرح ظاهری و همچنین ابعاد در چندین طبقه بندی گوناگون قرار می‌گیرند.

از مهم ترین انواع صندلی آرایشگاه می‌توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

تابوره

از جمله جدیدترین انواع صندلی آرایشگاه که زیبایی خارق العاده ای دارند، می‌توان به صندلی تابوره اشاره نمود. این نمونه از صندلی ها دسته جداگانه ندارند. این صندلی های چرخدار اغلب می‌توانند در بخش های مختلف آرایشگاه مورد استفاده قرار گیرند. البته شایان ذکر است به دلیل نبود بخش پشتی کمری برای برخی افراد خوشایند به نظر نرسد.تابوره در طرح و رنگ جذاب توسط شرکت های معتبر از جمله صنعت نواز تولید شده اند تا جذابیت بسیار زیادی را به سالن های آرایشی ببخشند.

صندلی های میکاپ

میکاپ و آرایش تخصصی در سالن های آرایشی مردانه و زنانه به طرز دقیقی انجام می‌گیرد. وجود یک نوع خاص از انواع صندلی آرایشگاه که بتواند راحتی مطلوب و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد،می‌تواند خدمات میکاپ را با سرعت بیشتری پی ببرد.امکان فیکس و ثابت شدن در حالت های مختلف، بخش پشت سری مقاوم و همچنین جنس محکم بخش پارچه ای صندلی جزو مهم ترین ویژگی های انواع صندلی میکاپ صنعت نواز است.

صندلی چندمنظوره

صندلی  های چند منظوره

در صورتی که به دنبال پیدا کردن بهترین و کاربردی ترین مدل از انواع صندلی آرایشگاه هستید، بهتر است به سراغ صندلی های چند منظوره بروید.

این نوع از صندلی ها می‌توانند همزمان برای چندین بخش مختلف از سالن های آرایشگاهی مفید واقع شوند. از بخش خدمات اصلاح صورت و ابرو گرفته تا خدمات کوتاهی یا رنگ مو را می‌توان به کمک این نوع از صندلی آرایشگاهی انجام داد.

ممکن است این صندلی ها هزینه بالاتری داشته باشند. اما همیشه باید این نکته را مد نظر قرار دهید که سرمایه گذاری بر روی صندلی های با کیفیت آرایشگاه می‌تواند برای شما صرفه ی اقتصادی داشته باشد.چرا که تا چندین سال به طور مداوم و بدون آسیب جدی می‌توانید از آن ها استفاده نمایید.

صندلی پدیکور و مانیکور

مشاهده قیمت و خرید انواع صندلی پدیکور آرایشگاهی

می‌خواهید خدمات ناخن و پدیکور در سالن خود ارائه دهید؟ نمی‌دانید چه صندلی برای این کار مناسب است؟ نگران نباشید در صنعت نواز برای اینگونه از خدمات هم صندلی های بسیار مدرن و تخصصی تولید شده اند. برای مشاهده قیمت و خرید انواع صندلی پدیکور آرایشگاهی با ما همراه باشید. صندلی پدیکور و مانیکور باید علاوه بر راحتی خصوصیات دیگری را نیز دارا باشند. حالت صندلی به گونه ای باشد که ناخن کار و کادر خدمات پدیکور و مانیکور بتوانند خدمات خود را به نحو احسن ارائه کنند. همچنین حس مطلوبی را به مشتری در حین انجام کار القا نمایند.

صندلی آرایشگاهی کوپ و کوتاهی

یکی‌‌‌دیگر از انواع صندلی آرایشگاهی‌که کاربرد های فراوانی‌درسالن های‌زیبایی دارد صندلی‌کوپ است. این صندلی قابل استفاده در سالن های مردانه و زنانه است و با نام صندلی‌کوتاهی نیز شناخته می‌شود.

صندلی کوپ نشیمنگاه نرم و راحتی دارد که مشتری حین نشستن بر روی آن احساس‌راحتی‌خواهد کرد. پشتی کوتاه یکی از بارزترین ویژگی‌های‌صندلی کوپ و کوتاه است و این صندلی‌ها بیشتر به شکل کاسه ای و یا مربعی تولید می‌شوند. صندلی کوپ دارای قابلیت 360 درجه می‌باشد که این موضوع کار آرایشگران را راحت خواهد کرد. همچنین این صندلی‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که می‌بایست طبق قد مشتری تنظیم شود.

شما می‌توانید با استفاده از جک پدالی موجود در صندلی‌کوپ تا حدود 50 سانت ارتفاع این صندلی ها را کم و زیاد کنید. اگرچه صندلی کوپ با نام صندلی‌کوتاهی‌شناخته می‌شود و مهم ترین کاربرد آن استفاده جهت کوتاهی مو در سالن های مردانه و زنانه است؛ اما این صندلی کاربرد های دیگری نیز دارد. از کاربرد های صندلی کوپ می توان به کاربرد آن‌در‌لاین رنگ مو، شینیون، براشینگ و… اشاره کرد. با استفاده از این‌صندلی روند کار به خوبی انجام شده و مشتری نیز احساس راحتی خواهد داشت.

  انواع صندلی آرایشگاهی برقی چه ویژگی چه هایی دارد؟

صندلی های‌ برقی‌یکی‌ از انواع صندلی‌ آرایشگاهی‌ است که وجود آن در هر‌آرایشگاه پیشرفته ای الزامی‌است. این صندلی بسیار‌پر کاربرد و کارآمد بوده که هر سالنی حداقل باید یکی از این صندلی‌ها را داشته باشد.

میتوان گفت از صندلی‌های برقی برای راحتی هرچه بیشتر در بسیاری‌از لاین های‌آرایشی‌استفاده کرد. به عنوان مثال صندلی های برقی را می‌توان برای اصلاح ابرو و صورت، خدمات مربوط به مژه، خدمات مربوط به تاتو و میکروبلدینگ ابرو، میکاپ و… استفاده کرد.
امروزه صندلی های برقی آرایشگاهی یکی از پیشرفته ترین و به‌روز ترین صندلی ها هستند. هدف اصلی از تولید این صندلی ها راحتی‌در استفاده است. با استفاده از این صندلی ها در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ دردسری می‌توانید ارتفاع صندلی‌را شخصی‌سازی کنید. تنها با فشردن یک دکمه و بدون ایجاد سر و صدا صندلی به حالت و ارتفاع دلخواه‌در‌خواهد آمد.
پس دانستید که یکی از مهم ترین ویژگی های‌صندلی‌های‌برقی قابلیت تنظیم ارتفاع است. با تنظیم ارتفاع روند کار به درستی‌و بدون هیچگونه خستگی‌انجام خواهد شد. همچنین شایان ذکر است صندلی های برقی مدل های متفاوتی دارند که اندازه و ابعاد، قابلیت ها، شکل ظاهری، کیفیت ساخت، نوع فوم، نوع موتور و قیمت در آنها متفاوت می‌باشد.
قیمت صندلی های برقی در مدل های مختلف متفاوت می‌باشد.

و اما طبیعی است که قیمت صندلی های برقی آرایشگاهی‌در مقایسه با سایر صندلی ها بالاتر است. و این موضوع به دلیل ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد آنها است. با وجود تمامی‌این ویژگی ها و کاربرد هایی که این صندلی دارد قیمت آن کاملا مناسب می‌باشد. همچنین از آنجایی که از صندلی برقی در بسیاری از خدمات آرایشی استفاده می شود خرید آن به صرفه خواهد بود.

0/5 (0 نظر)

یک نظر در “انواع صندلی آرایشگاه ارزان قیمت

  1. شيما پيشداد گفت:

    آیا امکان ثبت سفارش برای شهرستان ها امکان پذیر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *